Close
(0) varer
Du har ingen varer i handlekurven.
PRODUKTKATEGORIER
    Filters
    Preferences
    Søk

    Betingelser og personvern

    Velkommen til vår nettbutikk for en hyggelig handel. Som i vårt fysiske utsalg ønsker vi at du skal føle at du kan handle under trygge rammer, og ta kontakt med oss dersom noe skulle være uklart. Vi tar imot betaling via Visa, Mastercard, Vipps eller Delbetaling for forbrukerkunder, og faktura til bedriftskunder. 

    Foretaksinformasjon:

    SOTRANOT AS

    Foretaksnummer: 934 517 733

    Besøksadresse: Bildøyvegen 7, 5353 Straume

    Postadresse: Postboks 33, 5341 Straume

    E-post: mail@sotranot.no

    Telefon: 56335950

     

    Parter 

    Sotranot AS, org nr 934 517 733, Bildøyvegen 7, 5355 Knarrevik, mail@sotranot betegnes i avtale som "selger". 

    Forbruker eller foretak som gjennomfører bestillingen betegnes som "kjøper".

     

    Priser

    Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader. 

     

    Forbehold

    Det tas forbehold om eventuelle trykkfeil hva gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på nettside, samt lagerstatus på varer. Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål på mail@sotranot.no, tlf 56335950.

      

    SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

    Ekspedering av ordre

    Vi benytter i all hovedsak Posten/Bring til forsendelse av våre varer. Vi benytter Bring/Posten sin beregning av fraktkostnad basert på hvor i landet varer skal sendes, som vil fremkomme når man gjennomfører bestilling. 

    Leveranse

    Vanligvis vil varene sendes fra oss 1-2 virkedager etter at ordren er mottatt, avhengig av pågang, ledig personell og drift. Om det viser seg at det er tomt for en vare som er bestilt av kjøper, vil kjøper få varsel om dette via e-post eller telefon. Leveringstid ved normale omstendigheter innen fem virkedager i Norge. 

    Frakt

    Kostnader forbundet med frakt blir beregnet i kasse i nettbutikk. For bedrifter vil fraktkostnader bli beregnet og lagt til i ettertid. 

     

    Hente i butikk

    Du kan hente din bestilling gratis i vårt butikkutsalg (Bildøyvegen 7, 5353 Straume). Du vil motta varsel på mail eller telefon når pakken er klar til henting. Vær oppmerksom på at du ikke kan hente ut bestillingen din før du har fått bekreftelse på at pakken er klar til å hentes. 

     

    Sendingsalternativer fra BRING

    Vi benytter hovedsaklig BRING/Posten Norge til forsendelse av pakker. Pakke kan ankomme postkontor, Mypack utleveringssted, post-i-butikk eller direkte i din postkasse. Dette er avhengig fra situasjon til situasjon, knyttet til fraktleverandør og størrelse/utforming på produkt/pakke. 

    Personopplysninger

    Sotranot AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes
    til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

    Kortinformasjon

    Når du handler hos Sotranot AS blir betalingen behandlet av NETS, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og Mastercard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. 

    Avbestilling

    Dersom du ønsker å avbestille varene sender du e-post med informasjon (produkt, ordrenr osv) til mail@sotranot.no.

     

    Reklamasjon

    Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Sotranot AS skriftlig melding (mail@sotranot.no) om at du vil påberope deg mangelen. Sotranot AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

     

    Angrerett

    I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettskjema vedlagt i forsendelse.

     

    Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.